26 Haziran 2013 Çarşamba

Bir Hak-mar Alışverişi Daha

Henüz Dan Brown un İhanet Noktasını bitiremedim.Kitap bir hayli sürükleyici bitirmek üzereyim.Bİr kaç güne biter inş :) Bu arada bloğumu çokda boşlamak istemiyorum.. Bir alış veriş postunu yayınlayayım şenlik olsun dedim.


Dün yine Hak-mara uğradım. Oktay ustanın kitaplarından bir tane daha aldım içinde menüler halinde tarifler sıralanmış.Beğendim :)

Kan grubuna göre beslenmenin önemi günümüzde bir hayli yaygın. Misal ben b rh + kanına sahibim. Tavuk bu kan grubundakilere pekte faydalı sayılmaz.Tavuk yememeye dikkat ediyorum :) Henüz kitaba tam olarak göz atmadım ama arada alıntılar yaparım :)

Az sonra başka bir alışveriş postuyla yine sizlerle olacağım :)

2 yorum:

  1. Bende gördümde almadım bunları sen alıntı edersin bizde okumuş kadar oluruz

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...