13 Ocak 2022 Perşembe

Biogları Canlandırma Projesi Etkinlik Kuralları

Etkinliğimiz hakkında gelen sorulardan dolayı yeni katılanların kafalarındaki karışıklığı gidermek ve katılmak isteyenleri bilgilendirmek için etkinlik kurallarını aşağıda listeledim. Merak ettiğiniz şeyleri yorumlarda sorabilirsiniz. 

  • Etkinliğimizin amacı blogları hareketlendirmek. Her ay başında hatırlatılacak olan ayın temasına uygun dizi-film-belgesel-anime izleyebilir, kitap-manga okuyabilirsiniz.  

  • Her ay katılım zorunluluğu yok. Müsait olduğunuz, hoşunuza giden bir temaya sahip olan aylarda katılım gösterebilirsiniz. Tabi ki amacımız blogları sessizliğe gömülmekten kurtarmak olduğu için her ay katılım göstermeye çalışmak hepimiz için karlı olacaktır.

  • Her ay yazı yayınlayarak katılım göstermek zorunda değilsiniz lakin katılım gösterdiğiniz ay, o ay etkinlik için yazı yazan grup üyelerini ziyaret edip yorum bırakma zorunluluğunuz var. Tabi ki yazı yayınlamasanız dahi yayınlayan grup üyelerini ziyaret edebilir ve yeni kitap-dizi-filmleri keşfedebilirsiniz.

  • Ayın teması için hazırladığımız yazıları ayın son haftasında yayınlıyoruz. Bir hafta-on gün içinde yayınlanan tüm etkinlik yazıları 'Ayın Raporu' başlığı altında link olarak bir araya toplanıp yayınlanacak.(Aynı post içinde bir sonraki ayın teması da duyurulacak.) Böylece etkinlik için yazıların hiçbirisi gözden kaçmamış olacak.

  • Etkinlik için hazırladığımız yazıların başlık kısmına (başına ya da sonuna) (BCP - Ocak) ya da (BCP Haziran) gibi bir yazı ekleyerek yazdığınız ayı ve etkinliğin adını belirtmelisiniz.

  • Grup üyelerini takibe almalısınız. Üyelerin her yazısına dönüş yapma zorunluluğunuz yok lakin yukarıda da belirttiğim gibi (sizin de katılmış olduğunuz ay) etkinlik yazılarına dönüş yapmalısınız. Listedeki isimlerden başında artı (+) işareti olanlara tıklayıp bloglarına ulaşabilirsiniz. (İsminin başında artı olmayanlar bu yıl da katılım göstereceğini henüz onaylamayan eski üyelerimiz)

  • Etkinlik logomuz aşağıdadır. Dilerseniz bloğunuza ekleyebilirsiniz. Zorunlu değil.

18 yorum:

  1. Bilgilendirme için teşekkürler👏

    YanıtlaSil
  2. Ay sonunu beklemek zor oluyor bazen, izler izlemez yayınlamak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Yazıyı erkenden hazırlayınca beklemek sıkıntı veriyor. :)

      Sil
    2. Evet. :/ Bu yazıyı görmesem bugün paylaşacaktım hatta, hevesim kursağımda kaldı. :)

      Sil
    3. Ama ben buna çok güldüm ya :D

      Sil
  3. Henüz katılım gösterememiş olsam da elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum :) Güzel bir bilgilendirme ve etkinlik 🙏

    YanıtlaSil
  4. ben ne okucaksam, izliceksem, ayın son haftasına bırakıyom, o hafta okuyup izleyip yazıyom :) zaten ne okuyup izliceğime de son hafta karar veriyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son ana bırakmamaya çalışıyorum. Özellikle kitapsa... Tabi son ana bırakıp film ile geçirdiğim zamanlar da oldu. :) Ama çoğunlukla ayın ilk yarısından önce başlamış oluyorum. :) Yoksa bir sıkıntı çöküyor üzerime :D

      Sil
  5. Keşke daha önce yayınlansaydı bu bildiri :) hiç görmediğim destekleşmediğim bloglar var özellikle merak ediyorum onların ne kadar destek vereceğini etkinliğe katılanlara :) takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni katılanlar arasında bir kafa karışıklığı olduğunu fark ettiğim için yazdım. Bu etkinliğin ikinci senesi. Yeni gelenler de zamanla sisteme uyum sağlayacaklardır. :)

      Sil
  6. Katılım göstermiyor olsam da takip ettiğim bloglardan okumak çok eğlenceli oluyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. :) İlginizi çeken bir tema olduğunda dilerseniz katılabilirsiniz.

      Sil
  7. çok güzel bir etkinlik. vakit ayırabileceğime emin olsam katılırdım ama riske atmayım ünide son senem ve kpss çalışıyorum ondan vakit ayıramam belki. yine de denk geldikçe yorumlarınızı okumak isterim :) çok iyi yapıyorsunuz kolay gelsinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılar diliyorum derslerinizde. Nasip olursa seneye katilirsiniz sizde. :)

      Sil
  8. Selam, çok hoş bir blogunuz var takipteyim :). Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp en altta bulunan 'Okuma Listene Ekle' kısmından blogumu takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. bloğunuza göz atacağım. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...