13 Mayıs 2020 Çarşamba

Kitap Alışverişi Geldi!






Kitap alışverişi yapmayalı en az beş ay oldu sanırım. @kitapsepeticom da güzel indirimler vardı ve dayanamadım güzel bir kitap alışverişi yaptım. Böyle bir zamanda kitap alışverişi yaparken insan tedirgin oluyor.😂 Gelen kitapları güzelce dezenfekte edip, direkt balkona attım. Sonunda bugün içeri aldım kitapları. #umutbıçağı hakkında çok fazla övgü duyduğum ve uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir kitap. Serinin üç kitabı olduğunu biliyorum. Devamı var mı, emin değilim. İndirimli fiyatını görünce aldım tabiki.😍






Gölge ve Kan,  çıktığı günden beri okumak için sabırsızlandığım bir kitap. İkinci kitabı da çıktı ama ben daha yeni alabildim ilk kitabı.
Kapağının renklerini çok beğendim. Umarım arka kapak yazısı kadar güzeldir.




Phlebas'ı Hatırla; İthaki nin Bilimkurgu Klasikleri serisinden. Her ay bu klasiklerden bir tane okuma kararı almıştım ama bir ara hiç kitap okuyamadığımdan süreç sekteye uğradı. 





Merdivenler Kenti, konusu hakkında arka kapaktan fazlasını bilmiyorum. Üç kitaplık bir serinin ilk kitabı. Fantastik- polisiye türünde zannedersem. 






Takip Edenler, bu kitap hakkında da pek bir malumatım yok. İthaki Yayinlari nın 9.90 indiriminden aldım. Arka kapağına bakacak olursak bana Dan Brown kitaplarını anımsattı.

 (Fredrik Beier, Oslo’daki bir kilisede yaşanan toplu katliamı ve bu kiliseyle bağlantılı olan bir kayıp vakasını araştırmakla görevlendirilir. Peki bu olayların, kıyameti bekleyen bir tarikat, Avrupa’yı tehdit eden terörist gruplar ve geçmişi İkinci Dünya Savaşı’na dayanan korkunç “ari ırk” deneyleriyle nasıl bir ilgisi vardır?)





Suyun Gazabı;  Hava Uyanıyor serisinin  4. kitabı. Elimde ilk iki kitabı var. (Hava Uyanıyor - Ateş Düşüyor) Üçüncü kitabı henüz almadım ama dördüncü kitabı indirimde görünce aldım. Ciltli fiyatı 19.90. Sağlam bir fantastik seri okumak istiyorum. Şöyle detaylı bir dünya oluşturulmuş olsun. İlginç fantastik öğeler olsun. Bu seriden ümitliyim. Bakalım nasıl olacak?





Son olarak Harry Potter... Seriyi en az yedi kere okumuş biri olarak, yeni kapaklarına bayılıyorum. Yenilemeye çalışıyorum elimdeki eski baskılarını. Yavaş yavaş tamamlayacağım.



Şöyle süper indirimlerle karşılaşmadığım sürece, uzun zaman daha alışveriş yapmak istemiyorum. Kitaplığımda okunmayı bekleyen bir sürü kitap var. Onları daha fazla gücendirmek istemiyorum. :)









13 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir kaç kitap var yazı için teşekkürler 😍😍

    YanıtlaSil
  2. Kitap Sepeti indirimlerine ben de dayanamıyorum doğrusu 😍 Umut Bıçağı Kaos Yürüyüşü üçlemesinin ilk kitabı, ben başka bir yayınevinden okumuştum ama Yabancı da serinin tamamını çıkardı diye biliyorum. Dili biraz değişikti benim okuduğum çeviride ama konusu orjinal gelmişti bana. Harry'nin yeni kapakları gerçekten çok güzel, eski basımlarına bazı sahaflar yüksek fiyat veriyor, satmayı düşünürsen :) Çok güzel kitaplar almışsın, keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Harry bin eski baskılarını ikinci el olarak sahaftan almıştım seneler önce. Satmayı düşünürsem aklımda bulunsun. ☺️ Harry nin resimli baskıları müthiş ama fiyat etiketi göz yakıyor. 🙄

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzeller, kitap okuyamama durumun yeni kitaplarla geçer umarım şimdiden keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de öyle umuyorum. ☺️

      Sil
  4. Umut bıçağı bana çok saplandı ama buradakini de merak ettim������
    Ama takip edenler ve merdiven kenti sürükleyici olacağa benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi aksiyon sevenlerin hoşuna gider diye umuyorum. 😄

      Sil
  5. Hepsini keyifle okumanı dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Bazı kitaplar defalarca okumaya değer. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir alışveriş olmuş😍

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...