11 Kasım 2019 Pazartesi

Yılın İlk Kitap Alışverişi!





Yılın başından beri kitap almadım.  Almadım ama o kitap sitelerine kaç kere girdim, o sepete kaç kitap ekledim, kaç kitap çıkardım, al butonuna kaç kere basıp son anda vazgeçtim, bilmiyorum. Kitaplığımda okunmayı bekleyen onlarca kitap var ve ben bu sayının artmasıyla kendimi daha fazla baskı altında hissetmek istemiyorum. (Ah eminim param olsa bu kadar uzamazdı bu durum 😂) Ama mutluyum. Deli gibi alışveriş yapmadan da yaşanabildiğini anlamış oldum. Yayın evlerinin hızına uyum sağlamak zorunda değilmişim. 😅 Gönül isterdi ki, kitapların fiyatları çok daha uygun olsaydı da, evimizde ki fazla eşya işgalinin tek sebebi kitaplarımız olsaydı. Bir sebebi de, bütçemin bir kısmını Aliexpress için ayırıyor oluşum. 💙 Neyse gelelim kitaplara.


Öncelikle Murat Menteş ile başlayalım. Ben kitaplarıyla geçen sene tanıştım ve yılın favorileri arasına girmişti kitapları. Sanırım dört kitabını okudum. Şiir kitabı elimde ama gerisini ödünç almıştım.Bkm de indirimde olduğunu görünce alışveriş yapma zamanının geldiğini fark ettim.

Okuduklarım;

Ruhi Mücerret
Korkma Ben Varım
Dublörün Dilemması


Derde Deve Randevu kitabına başladım ve daha ilk sayfadan Murat Menteş okumayı özlediğimi fark ettim. Antika Titanik in biraz hayal kırıklı olduğunu pek çok kişiden duydum. Beklentimi düşük tutarak okuyacağım.






Didem Madak kitaplarına çok rastladığım ama henüz okumadığım bir yazar. Yerli yazarlarımızla yavaş yavaş tanışmak istiyorum.








Gölge Bükücü kitabının konusu çok ilgimi çekti. Fantastik kitapları çok severim ama bir süre sonra sıradanlaşmaya başlıyorlar. Bu kitabın konusu biraz farklı gibi. Bakalım.








İmkansız Kale ,İndirimde gördüm ve konusu merak uyandırdı. Hırsızlık planlayan gençler hakkında. Arka kapağındaki yazılar bol bol aksiyon vaad ediyor. Göreceğiz.





Istrancalı Abdülharis Paşa Bu kitaba daha önce hiç rastlamadım. Macera ve gerilim olarak geçiyor ama umarım hayal kırıklığına uğramam.Arka kapağı bayağı iddaalı.





Bir Bedenin Gerçeği, kayıp bir çocuğun katili hakkında. Bol bol gerilim yüklü gibi görünüyor.

6 yorum:

  1. Yılın ilk alışverişi ve bu zamana kadar durman çok güzel bir başarı.Ben de zaman zaman kitap almadan dursam da bazen kendimi kaybediyorum :) Hepsi çok güzel gözüküyor keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yayın evlerinin her yeni kiapla ortalığı kavuran reklamlarına dayanmak gerçekten çok zor. Kitap alırken kendini kaybetmek çok kolay. :)

      Sil
  2. türk yazarlara sanırım daha çok şans vermeliyim, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bende yeniyim. Yavaş yavaş başladım yerli yazarlarımızı tanımaya. Teşekkürler.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...