1 Temmuz 2018 Pazar

Favori Anime Müziklerim (1)






 Bu postu hazırlayalı aylar oluyor aslında. Artık parça parça yayınlayayım dedim. Bu sıralar çok fazla anime izledim bir ara onları da paylaşmak niyetindeyim. Kitap okuyamayışımın başlıca sebebi zaten anime ve mangalar. :) Bugün favori anime müzikleri ile karşınızdayım.Hepsi birbirinden güzel.Kısaca animelerin konusundan da bahsedeceğim.

İlk animemiz ve müziğimiz;

Kenka Banchou Otome


En az iki sezonluk uzunluğa sahip olabilecekken, sadece 8 dakikalık 12 bölümden oluşuyor.
Kızımız bazı sebepler nedeniyle erkek kılığına girip, bir erkek lisesine gitmek zorunda kalır.
Sıradan bir lise bile değil üstelik. Her yılın öğrencileri kendi aralarında rekabet ederek -kavga ederek- bir lider belirler. Kızımız lisenin lideri olmak zorundadır. Başından geçenleri izliyoruz. Ben çok sevdim daha uzun olmasını isterdim.




-------------------------------


Fukumenkei Noise



Sıradaki,
Kızımızın çocukluğunda bazı sebeplerle kaybettiği iki farklı çocukluk arkadaşı ile tekrar karşılaşmasıyla ilgili. Rock ağırlıklı. Müziklerini sevdim.




Orjinal ve altyazılı


-----------------------------



Yuri on İce
History Maker

Animeyi pek beğemedim, açıkçası bir iki bölümden ileriye geçmedim. Ama açılış şarkısı güzel ve iddialı.




Sukitte li na yo




Anime asosyal değil de, daha çok insanları kendinden uzaklaştıran kız karakterimizin sert tavırları ile birinin dikkatini çekişini ve yavaş yavaş, insanlarla arasına ördüğü duvarları kırışını izliyoruz. Kız karakterimizi bazen fazla pısırık bulsam da, sözünü sakınmayışını seviyorum. :)



(Resimler ve videolar alıntıdır.)



..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...