17 Ocak 2018 Çarşamba

AliExpress Alışverişi


Yaptığım AliExpress malzemelerim yavaş yavaş elime ulaşıyor.Ben bu yazıyı yayınlayana kadar malzemelerin tamamı elime ulaştı neredeyse ama devamını başka bir yazıda paylaşacağım.Üstteki kalemler birbirinden sevimli ve çok güzel yazıyorlar. İkisini kuzenlerime hediye ettim.












Yandakiler ise farklı fontta harflerin bulunduğu iki kalıp.
Yazı yazmak için gayet idealler. Bulabilirsem farklı fontlarını da almak istiyorum.








                 


Üstte mini stikerlar ve washi tape denilen renkli kağıt bantlar var. Üstteki renkli bantlar da güzel.Hatta kişisel günlük (bullet journal) için günleri ayırmada kullanıyorum. Yinede biraz kalın gibi en iyisi defter için en incelerinden almak.Alışverişin kral ve kraliçesi ise alttaki washi tapeler. İkisi de birbirinden güzeller.Hatta ben bu yazıyı yazarken elime ulaşan bir kaç tane daha var ama şu an onları resimlecek vaktim yok.  Ama instagram sağ olsun, oraya bir resim atmıştım.Kitabın arkasındaki kavanozlu arka plan da bu bantlara dahil. Eğer bu bantlardan almak istiyorsanız kullanacağınız alana göre seçim yapın.Şimdilik bu kadar .















2 yorum:

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...