1 Aralık 2017 Cuma

Geçen Aydan Bir Kargo Sorunsalı





Geçen Ay;
Kendi minik, sıkıntısı büyük bir kitap alışverişi. Herşey kuzenim bir kitap siparişi ile başladı. Kardeşimin doğum günü sebebiyle bir kitap alayım dedim. Kendisi Ahmet Şerif İzgören kitaplarını sever. Ekledim sepete. Dedim hazır kargo gelecek ve Bu Bizim Hikayemiz kitabı indirimde ben listeye bunu da ekleyeyim. Sorun şu ki kuzenimin istediği kitap ellerinde kalmadığı için o kitabı iptal ettiler. Bir baktım kargo ücreti 11 TL. Hemen müşteri hizmetlerine yazdım durumu. Meğer 75 TL üzerine kapıda ödeme ücreti 6 TL iken, bu miktarın altındakilere kapıda ödeme bedeli ile birlikte 11 TL imiş. 75 TL üzerine kargo bedava yazısını defalarca görmüş olmama rağmen, sürekli olarak toplu alışveriş yaptığım ve kapıda ödeme olarak 6tl ödediğimiz için, kargo bedava kampanyasının kapıda ödeme için geçerli olmadığını düşünmüştüm hep. Velhasil paşa paşa ödedim o 11 TL yı. İçime oturmadı dersem yalan olur. Yine de okuoku1 gönlümü almak istemiş olacak ki, Ghajini film kapaklı defter yollamış hediye olarak. Bunları yazmamın sebebi ise bilgilendirme amaçlı. Benim gibi yıllardır online kitap alışverişi yapan biri olarak bu durumu yeni keşfettiğimi itiraf ediyorum.

Bu Bizim Hikayemiz kitap yorumu için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...