16 Eylül 2017 Cumartesi

Kitap Alışverışi (Okuoku)







Oku oku nun Ağustos ayı indirimi bayram tatili sebebi ile eylüle sarkinca, bende bunu fırsat bilerek bir kitap alışverişi daha yaptım. İşte birbirinden güzel yeni kitaplarım;



Kargalar Meclisini geçen ay almıştım.İkinci kitap olan Sahte Krallık ise ağustosta indirime girdiğini görünce almak istedim.Sayfaların uç kısımlarının siyah olması sizce de çok karizmatik değil mi?




Antabus ise uzun zamandır övgülerini duyduğum bir kitap.Kadınların hayatları boyunca nasıl bir boyunduruk altında nefes almaya çalıştıklarının küçük bir örneğinin hikayesi. Açıkçası hakkında çok övgü duyduğumdan beni hayal kırıklığına uğratmasından korkuyorum. Beklentim büyük. 


Hakkında çok fazla bilgim yok ama Martı yayınlarına güveniyorum ve sanırım olaylar bir sirkte gerçekleşiyor. Kulağa ilginç geliyor.






Şu kitabın iç ve dış kapaklarına bakar mısınız? Yabancı yayınları bu işi iyi biliyor. İlk çıktığı zaman herkesin elinde bu kitap vardı. Herkesin eline aynı kitabı görmek beni biraz soğutuyor o kitaptan. O nedenle kitapları bir miktar bekletiyorum sanırım.




Alın size birkitap kurdu klişesi; ''Bu kitabı okumayan bir ben kaldım sanırım'' :)



Bunlar ise 3 yaşındaki yiğenime aldığım kitaplar. Uzman değilim ama sahip olduğum çocuk gelişimi bilgime dayanarak söylüyorum, bu seri gerçekten kaliteli bir seri. Resimleri olsun, dili olsun, aşılamak istediği düşünceler olsun, gerçekten kaliteli. 


Hava Uyanıyor ise sanırım beş kitaplık bir serinin ilk kitabı. İndirimde olduğu için aldım.Baskısına, cildine, iç kapağına söylenecek söz yok.Lakin kitaplığımda bir süre daha bekleyecek muhtemelen. Serileri parça parça okumak hevesimi kaçırıyor. En azından bir iki kitabı daha çıksın öyle okurum inşaallah.


Bu kitabın iç kapağına bayıldım. O ne güzel renktir öyle. En kısa sürede okumak istiyorum.


Evet yavaş yavaş klasiklere yönelmenin vaktidir dedim ve Uğultulu Tepeleri aldım. Belli bir miktar günümüz romanlarından okuduktan ve boğazınıza kadar doyduktan sonra, size artık pek fazla birşey katmadığını ve sizi artık şaşırtmadığını farkediyorsunuz. Bakalım klasiklerle aramız nasıl olacak?



Bu ise Kral Katili. Dışındaki şeffaf kılıfı çıkarınca böyle güzel bir kapak karşılıyor sizi. Bu aslında serinin ikinci kitabı. İlk kitap ise Cadı Avcısı. Bu ay ilk kitap indirimde oku oku da sanırım. Onu da alırsam içim rahatlayacak sanırım.

Evet işte bunlar benim yeni konuklarım.Okuyup beğendiğiniz varsa yorum bırakın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...