16 Ağustos 2017 Çarşamba

Oku oku Kitap Alışverişi (Temmuz)






En başta söyleyeyim bu kitapları ben Temmuz sonunda aldım. Şöyle bir araştırdım bu kitapların bir çoğu bu ay da indirimde.
İlk olarak okuoku hediyeleriyle başlayayım. Klasik okuoku ayraçlarının yanında dört tane ayraç ve bir ön okuma yollamışlar. Daha fazla ayraç olur diye bekliyordum. Özellikle ilk alışverişim olduğundan biraz şımartırlar beni diye düşünmüştüm. Hem az boz değil 17 kitap aldım. İki tanesi yiğenim için minik kitaplar ama olsun. Bir parça hayal kırıklığına uğramadım dersem yalan olur. 

Ön okuma #marielu nun yeni çıkacak kitabının. Henüz okumadım.



Açıkçası bu serinin varlığından haberim yoktu. Ama @bikedibikitap  videolarında öyle övdü öyle övdü ki, fiyatları 9.90 a düşmüş görünce hemen aldım. Solgun hariç diğer kitap kapaklarını hiç beğenmedim. Artemis yayınları bu gidişe dur demeli. Dex yayınlarının kitap sayfalarındaki ucuzculuğu bir, Artemis yayınlarının kitap kapaklarının çirkinliği iki...



Bu serinin ilk kitabını geçen hafta yaptığımız etkinlik çerçevesinde okudum ve beğendim. İlk kitabın yorumu için tık tık. Oku okuda geçen ay kitaplar 9.90 dı. İndirim bu ay da devam ediyor.İlgililere duyurulur







Şu kitapların kapak güzelliklerine bakar mısınız? İkisi de gerilim hatırladığım kadarıyla. Biri 9.90 dı, diğeri 12.90 dı geçen ay.Bu ay ki indirimli kitaplar arasında olduklarından emin değilim ama siz yinede göz atın. 



Kargalar Meclisi uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Geçen ay 12.90 dı.Hala indirimde. Üstelik ikinci kitabı da indirimde bu ay. İkinci kitabı da bu ay almak istiyorum hazır indirimdeyken. Bakalım artık.


Yolcu, kapağına aşık olup, uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir kitap. Konusu da bir hayli ilgi çekici. Zaman yolculuğu yapabildiğini farkeden bir kız hakkında. Kız olduğundan emin değilim ama bir an gözümde o şekilde canlandı. Postacı Kapıyı Çalmayacak ise bir ara çok almak istediğim ama baskısı bittiği için alamadığım bir kitaptı. Bu alışveriş sayesinde hasret bitti. :)


Kapkaranlık ormanda bir gerilim korku kitabı. Audreyi Bulmak ise sıcacık bir roman. İçerik olarak Mucize ye benziyor anladığım kadarıyla. Farklı bir bireyin topluma uyum sağlama çabası.



Son olarak bunları aldım.Yazsam Roman olur aslında bir defter.Her sayfanın başında bir cümle var.Siz o cümleleri dikkate alarak yazmaya devam ediyorsunuz.Dışındaki Şeffaf kutusu çok şirin.Üzerindeki yazılar beni çok güldürdü. Deyim ve atasözlerini kitaplara uyarlamışlar.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...