14 Ağustos 2017 Pazartesi

Gökkuşağı Sitesi Çocukları ve Kaybolan Elçiler




Fark ettim ki, Yavuz Bahadıroğlu okumayı özlemişim. #türkbooktuberlarokuyor  etkinliğinin üçüncü gününün kitabını da bitirdim. Sunguroğlu karakterinin kısa bir macerasını anlatıyor kitap. Dili sade ve akıcı. İlk öğretim yaşındakiler dahi kolaylıkla okuyabilir.






 #türkbooktuberlarokuyor  etkinliğinin dördüncü günü. Konumuz çocukluğundan kalma bir kitap. Bunun için ilkokulda sinif öğretmenimin bana hediye ettiği kitabı seçtim.
Kitabı bitirdim. Çocuklara verilmek istenen mesaj güzeldi. Ama diyaloglar beni rahatsız etti. İlkokul çocukları olan karakterlerimiz fazla olgun konuşuyorlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...