5 Ocak 2015 Pazartesi

2014 Kitap Kazancı





2014 Kitap Kazancı etkinliğine hoş geldiniz. Instagramdan beni etiketleyen ÇaklıtPrenses F_LYDİA ya teşekkür ediyorum. ^^




Hatırladığım kadarıyla benim 2014 te aldığım kitaplar;

40 kitap almışım.
24 tanesi okunmuş, 16 tanesi olunmamış durumda.



Beni Seç - Kierra Kass (Okundu)

Elit- Kierra Kass (Okundu)

Sonsuza Dek- Kierra Kass (Okundu)

Kuralsız - Veronica Roth (Okundu)

Yandaş- Veronica Roth (Okundu)

Elif Gibi Sevmek - Hikmet Anıl Öztekin (Henüz okunmadı)

Elif Gibi Sevmek - Hikmet Anıl Öztekin (hediye edilecek)

Ve Sen Kuş Olur Gidersin - Tarık Tufan (hediye) (Henüz okunmadı)

Popom Olmadan Asla - Şişman Kız (Henüz okunmadı)

Bir Sır Saklı İçimde - Julie Berry (Okundu)

Negatif Limanlardan Pozitif Sulara - Oğuz Saygın (Henüz okunmadı)

Kulak Aşık Olurmuş Gözden Evvel - Sema Maraşlı (Henüz okunmadı)

Açlık Oyunları - Suzanne Collins (Okundu)

Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins (Okundu)

Alaycı Kuş - Suzanne Collins (Okundu)

Ölümcül Kaçış - James Dashner (Okundu)

Alev Deneyleri - James Dashner (Okundu)

Son İsyan - James Dashner (Henüz okunmadı)

5. Dalga - Rick yancey (Okundu)

Arsen Lupin Kibar Hırsız (Okundu)

Sıcak Koza (Kazandım) (Henüz okunmadı)

Bana Bir Harf Öğretenin (Henüz okunmadı)

Aşk Yemini (Henüz okunmadı)

Sen Olmadan Asla (Okundu)

İlk Aşkım (Okundu)

Savrulan Hayatlar (Okundu)

Yalnız Aşıklar Sokağı (Okundu)

Kalbimin Sahibisin (Henüz okunmadı)

Umutsuz Aşıklar Sokağı (Okundu)

Yalnızlığın Kıyısında (Henüz okunmadı)

Uçurtma Avcısı (Okundu)

Bin Muhteşem Güneş (Okundu)

Delireceğim de Vakit Bulamıyorum - Mine Sota (Okundu)

Gülme Başına Gelir Komşuna - Mine Sota (Okundu)

Bu da Size Kitap Olsun - Mine Sota (Okundu)

Artık Gülsem de Gam Yemem - Mine Sota (Okundu)

Hayatınızı Değiştirecek Öyküler (Henüz okunmadı)

Cesaret Veren Başarı Öyküleri (Henüz okunmadı)

Tarihin Akışına Yön Verenler (Henüz okunmadı)

Mesnevi (Henüz okunmadı)
Yapmak isteyen herkesi bu etkinliğe davet ediyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...