3 Ekim 2013 Perşembe

Belkide Düşündüğünüz Kadar İyi Biri Değilim

 

 Sinem'in yazdığını okuyunca dayanamadım hemen yazdım :)




- Karşımdaki kişiye göre iddalaşabilirim.Hayata at gözlüğüyle bakıp, yeni fikirlere açık olmayan insanları iddalaşmak için yeterli görmem. (Evet biraz sert bir giriş oldu)

- Habersiz misafir sevmem.Çünkü yazılı olmayan yapılacaklar listem her zaman vardır.Düzenimin bozulmasından hoşlanmam

-Dürüstlüğün herşeyi kolaylaştırdığını düşünürüm.Özellikle kendinize karşı dürüstseniz, sorunları kabullenip çözmek çok daha kolaylaşır.

-Aileme bağlıyımdır. Ama özgürlüğümede düşkünüm.

-Her önüme geleni almam.Ancak param varsa kendime kıyak geçebilirim arada. :) Bazen kendinizi şımartmanız gerekir.

- Sokakta sakız çiğnenmesinden ve bacak bacak üstüne atılmasından hoşlanmam.

- 'Ama o zaman... ' la başlayan gereksiz itirazlar sunan kişileri, potansiyel çözüm düşmanı olarak algılarım. (Ben çözüm insanıyım)

-Ders çalışmayı ssevermiyim bilmiyorum ama öğrenmeye ve kitap okumaya bayılırım

- Yazmak...Ah yazmak... Sanırım beni ben yapan en önemli unsurlardan biride işte bu.

(Yazmak AŞKtır.Kelimeler ete kemiğe bürünür, kaleme dokunduğunda ellerim. ya leyl)

- Kendi memnuniyetlerimi insanlara tavsiye etmeyi ve imkanlardan yararlanmaları için tavsiyede bulunmayı severim

- Kız kıza yapılan şap şup öpmeleri, lakayit konuşmaları, seviyesiz sohbetleri, edep dışı tavırları sevmem.

- Yalnızlığı hep sevmişimdir. Ama ben tekken bile yalnız değilim ki.Ben varım kendi yanımda. :) Şaka bir yana her zaman yapacak birşeyler bulurum.

- Kitap yorumu yapabiliyormuyum bilmem ama gerçekten eğleniyorum

- Yeni insanlar, yeni kültürler tanımayı, her türlü tasarımı severim.

- Kimsenin etlisine sütlüsüne karışmam ve insanların ne ettikleri ne aldıkları ne giydikleri tarzında şeyler hiç ilgimi çekmez.Ancak ortada çok büyük bir yanlış varsa, fikrimi söyler, savunmamı yaparım.

- Haksızlığa dayanamam.Ama gözümün önünde zayıf birine yapılan haksızlığa hiç dayanamam

- Aslında romantikmiyim bilmiyorum.Ama zeka gerektiren, uğraştıran minik süprizler hazırlamayı severim. Hissetmek benim için çok önemlidir.Sezgilerime ve gözlemlerime güvenirim.

- Boğa burcuyum.Burcumun her özelliğini taşımasamda benim için en önemli mesele güvende hissetmektir.

- Yeni tanıdığım insanları bir süre gözlemler, analiz eder, ona göre davranırım

- Psikoloji severim. Hertürlü kitaba bir şans veririm.

-Çayı severim, yanında muhabbetli insanlarla beraber. 

-Kitap, defter ve kaleme apayrı bir tutkum var bayılırım

-Cicili bicili şeylerden hoşlanmam ve pembe sevmem.Çünkü bana göre pembe hayal dünyasında yaşamak, inatla gözlerini gerçeklere kapamak demektir.

-Her mevsimden zevk almasını bilirim.Ancak İlkbaharı daha çok severim

-Bazen sessizliğe gömülüp, etrafıma surlar örerim.Gülmem, konuşmam, sorulara cevap vermem. Böyle bir dönemde mümkünse bana soru sormayın, konuşmaya çalışmayın.Çünkü ya büyük bir hata yapan birini silmek üzereyimdir ya önemli bir karar eşiğindeyimdir yada kendimi sorgulayıp, hayatımda değişikliklerle birlikte düzen kuruyorumdur.



Şimdilik bunlar belki arada bir birşeyler eklerim :)

1 yorum:

  1. Çoğu özelliğimiz tutuyor özellikle eklediğin haksızlığa gelememek benim için en önemli konuların başında gelir çoğu konuda aynıyız iyiki tanımışım seni

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...