31 Mayıs 2013 Cuma

Ortaya Karışık...




Dün, A101den (Hak-mar, Bim, A101 gibi marketlerde; persembe-cuma günleri indirimli ürünler geliyor) aldığım kitaplar bunlar;

 1001 Söz, asındanda anlaıldığı üzere içerisinde farklı kaynaklardan sözler barındırıyor.Ara ara o sözleri burada yayınlamayı düsünüyorum :)



İste beni sasırtan indirim.Yavuz Bahadıroğlunun iki kitabıda kampanya dahilindeydi. Tanesi 3.95 tl. Benden kaçar mı? :P

İki tane de çocuk gelisimi ile ilgili kitap aldım.Henüz göz atmadım ama okunacaklar listesinde ikiside :)

2 yorum:

  1. off o tarih kitapları harika ya :D bayıldım resmen :D

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severim Yavuz Bahadıroğlunun kitaplarını :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...