29 Nisan 2013 Pazartesi

İçten Bir Merhaba...






  İşte yeni bir blog ile karşınızdayım :) Bu bloğumda kitaplardan ve beğendiğim resimleden bahsetmeyi düşünüyorum ama hiç belli olmaz sağım solum belkide alakasız konulara girebilirim :P

Öncelikle bu yıl okuduğum kitaplardan bahsetmeyi düşünüyorum.Belki hepsini tek tek ele alırım, belki de bi kaç tanesini bi başlık altında toplarım.

Önceleri 'kitap dediğin elde olacak, çevirdiğin sayfanın sesini duyacaksın, kağıdı ellerinde hissedeceksin' diyen ben; dört beş sene evvel java kitap meselesi ile tanımış, hemen akabinde telefonumu yüzlerce java kitap ile donatmıştım. Ama  uzunca bi süre telefondan sadece Harry Potter serisini en az 6-7 kere okusamda diğer kitaplara bir türlü başlayamadım.  Sonra nasılsa şeytanın bacağını kırıp bi kaç kitabı telefondan okuyunca, iyice sardı beni bu iş :P Kitap okuken kollarımın ağrımasından bıkmış olan ben, java kitapları çok sevdim :P Gece yatarken okumak çok rahat.

E-kitap meselesine gelince(-Ki hiç hafife alınmayacak bi arşivim var); ilk olarak sanıım 5-6 sene evvel Alaca Karanlık serisini okumuştum. Sonrasında uzunca bi süre e-kitap okumadım.Ta ki geçen senenin sonuna kadar...

  Bu yıl Açlık Oyunları ile e-kitap okuma serüvenine başladım.Hala 'kitap dediğin elde olacak, çevirdiğin sayfanın sesini duyacaksın, kağıdı ellerinde hissedeceksin' sloganı ile çığlıkla atsam da; e-kitap olayına alıştım diyebiliim.Tabiki olumsuz taraflarıda var; pc başında haddinden fazla vakit geçirmek gibi.

Hani, hergün bilmem kaç tane beyin hücresi ölürmüş ve kendini yenilemezmiş, ancak okumak o hücrelei canlı tutarmış ya;  acaba diyorum pc basında kitap okurken aldığım radyasyonun zararını telafi edermi bu kadar okumak?İronik...

Her neyse kitaplardan bahsedeceğim işte...

Selametle...

Dipnot ; Klavyemin 'r' ve 'ş ' harfleri basmıyo bu yüzden mesajımda anlam veremediğiniz bi kelime varsa kıyısına kösesine bu harfleden birini sıkıstırıverın :P

2 yorum:

  1. yeni blogunu ilk ben beğendim ne büyük gurur bilemezsin umarım harika blogların olur ve çok izleyicin olur inş seni zevkle takip ediyorum.He bu arada şablona ihtiyacın olursa paylaşabilirim cennetul__meva@hotmail.com benim mailim her türlü yardım ederim böle içine sinmeyen birşey olursa ben kendimce şuandaki şablonumu öle düzenledim sanada yaparız öle beğendiğin birşeyler....mailden tanışırız şablon düzenlemeni yaparım bana güvenirsen :) seninle tanışmak istiyorum yani işin özü :D

    YanıtlaSil
  2. sağol canım :) bende seninle tanışmak isterim :) Kalem kutusu ve sahidim kalemimdir bloglarımı ben düzenledim :) Diğerlerinde hazır kullandım :) Yinede püf noktaları öğrenmekten zevk duyarım :) Benim msn adresim sahidim_kalemimdir@windowslive.com

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...