21 Şubat 2015 Cumartesi

Heyecanla Beklediğim Kitaplarım Geldi!




Kitaplarım Geldi. Okumak için can atıyorum. Öncelikle yeni başladığım Marslı yı bitirmem gerek. Bu alışveriş bi başkaydı ya. Çok istediğim kitaplar vardı listemde. Sanki okumaya kıyamayacağım bu kitapları. :) Bu hiç hoş bir duygu değil.Çünkü okumaya kıyamayınca erteliyorum okumayı. :( Labirent Serisinin son kitabı Son İsyan ıda okumaya kıyamamıştım seriyi çok sevdiğimden. Gerçi bir parça spoiler yemiştim. Bu yüzden geciktirdim okumayı.



Uyumsuz Serisinin koleksiyon kitabı Dört. Koleksiyon amaçlı değilde, Dört ün yaşadıklarını merak ettiğimden almak istedim. Ve işte benim :P


Methini okadar çok duydum ki! Saklama Kabı ve Mavi Kalem bloggerlarının videoları sayesinde okumadan sevdim zaten. Kitaplar distopya ve bilimkurgu tadında, eski masalların yeniden uyarlanmış hali. Cinder; kapaktanda anlaşılacağı gibi Cinderrella.Sacrlet ise Kırmızı Başlıklı Kız. Kitaplar Bir Ay Günlüğü serisine ait.İzlediğim videolarda kitap kapakları daha güzel görünüyordu.Cinderın kapağındakı ayakta görülen desen daha yumuşak olsa -hoş bir dövme gibi- daha güzel olurdu sanırım.


Methini duyduğum bir başka seri ise; Yürüyen Kentler serisi. İlk iki kitabını aldım. Kitapların boyu diğer kitaplara göre biraz daha kısa. Çok şirinler. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz.


Başlayanlar yeni bir serinin ilk kitabı.İkinci kitabı Sonlayanlar ülkemizde çıktı.Seri toplam olarak kaç kitaptan oluşuyor pek bir bilgim yok.Ama distopya-bilimkurgu olduğu için dayanamadım aldım. :D


The 100 kitabını duymamışsanız bile, muhtemelen dizisini duymuşsunuzdur. Diziyi izledim ve beğendim. Kitapla dizi arasında farklılıklar olduğunu duydum.Ayrıca bu Go Kitaptan ilk kitabım ve mıknatıslı kapağına bayıldım. :)


Bu kitabı tavsiye üzerine aldım.Bakalım nasıl bir kitapmış, okuyup göreceğim. :) 
Şimdilik bu kadar. Yapmam gereken ve yapmak istediğim bir sürü tag ve mim var. Fırsat buldukça yaparım artık. Bu kitaplardan okuduğunuz veya okumak istedikleriniz varsa, yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen spoiler vermeyin :)








3 yorum:

  1. aynalar koridorunda aşk bende vardı söleseydin ya kız yollardım ben sana onu...hepsi birbirinden güzel kitaplar keyifli okumalar cnm

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım düşünmen yeter. Seneler önce biri tavsiye etmişti. Daha okumadım. Bakalım nasıl bi kitap. Sen beğendim mi? Sona bırakırım sanırım onu. Şuan Cinder ı okuyorum.

    YanıtlaSil
  3. The 100'ü bu sıra herkeste görüyorum. İyi okumalar.

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...