19 Aralık 2014 Cuma

Kitap Alışverişi ^^







Kitaplarım geldi. Sanki uzun süredir görmediğim bir dostumdan haber almış gibiyim. :)
Labirent serisinin iki kitabını okumuştum zaten. Amcamın kızı ilk kitabın filmini izleyince seriyi almak istedi. Bende ilimize de aldım. Cadıların Keşfi kitabını az önce bitirdim. En kısa zamanda Son İsyana başlamak istiyorum.

Popom Olmadan Asla twitter fenomenler inden Şişman Kız ın yazdığı bir kitap. Alıntıları ve beğenileri görünce almadan edemedim.
Elif Gibi Sevmek kitabı bende var. Bi arkadaşıma hediye için aldım. :)
Kulak Aşık Olurmuş Gözden Evvel kitabının ismini çok beğenmiş ve kitapçıya kaç kere gitsemde bulamamıştım.
Bir Sır Saklı İçimde kitabını okumuştum. Kitaplığımda olması gerektiği için aldım.
Negatif Limanlardan Pozitif Sulara kitabı tavsiyeyle aldım.

Mutluyum. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...