9 Temmuz 2014 Çarşamba

Okuduğum Ama Tanıtımı Yapılmayı Bekleyenler





Evet işte itiraf günü geldi çattı.
Okuduğum hatta tanıtımlarını deftere yazdığım halde bloğa geçirmeye üşendiğim 17 kitap :S Ama napiim ya yoğundum, meşguldüm, pc bozuktu, sular kesildi (sonuncu bahane olmadı dimi onu ödev yapmayınca sunuyoduk :P)
 Herneyse işte bütün kirli çamaşırlarımı döküyorum;



Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber (463)


Bahçemde Yeşeren Umutlar - Debbie Macomber (478)


 
Yankı - Martin Millar (416)



 
 İki Cami Arasında Aşk - Mürvet Sarıyıldız (255)



Efsane - İskender Pala (379)




Beni Seç - Kiera Kass (233)




Elit - Kiera Kass (288)



 
Yandaş - Veronica Roth (520)



 
Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini (440)



Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini (492)



Tuna'dan Uçan Kuş - Gülten Dayıoğlu (175)



Delireceğimde Vakit Bulamıyorum - Mine Sota (193)



Gülme Başına Gelir Komşuna - Mine Sota (188)


 
Bu da Size Kitap Olsun - Mine Sota (197)


 
Artık Gülsem de Gam Yemem Mine Sota (197)



Od - İskender Pala (405) 



 
Kiera Kass - Prens ve Muhafız (188)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...