1 Eylül 2013 Pazar

Şirin Bir Hediye ve Bol Yağmurlu Piknik




Piknik sefasından bahsetmeden ve bu yazıyı resime boğmadan önce üstteki şirin defterden bahsedeyim :)
Sağolsun amcamın kızı defterlere olan düşkünlüğümü bildiğinden, bu defteri görünce bana almış hemen bir tane.Kullanmaya kıyamadım.Ama kullanmak için aklımda parlak fikirler var elbette :P 


İki kardeşimde üniversitede olduğu ve şehir dışına gittikleri için, dedik gitmeden şunlarla bi piknik yapalım.Hazırlandık düştük yola.Öncelikle Beykoza gidip, Hz Yuşa yı ziyaret edip, manzaranın keyfini çıkardık.





Sonrasında midemizden gelen gurultulara daha fazla dayanamayıp atladık arabaya.Doğru piknik yerine :) 
Güzelce karnımızı doyurduk, bol bol resim çektik, ormanda dolandık.Saat bir buçuk gibi çok fena bir yağmur bastırdı.Öyle böyle değil.




 Sonrasında toparlanıp, teyzemlere giitik.Bahçesinde kocaman bi çardak var.Pikniğe orda devam ettik.Neyse maceralı bir gündü.Severim ben yağmuru.Babam izin verse ıslanırdım o yağmurda kesin :P


Piknik alanından bir kaç resimle yazıma son veriyorum :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...