13 Aralık 2017 Çarşamba

Bkm ve Okuoku Kitap Alışverişi (Aralık)







Üstteki kitapları BKM Kitap tan aldım. Bu bkmden ikinci alişverim. Gayet memnunum. Perşembe öğlen siparişi onayladım, cumartesi öğlen kapima geldi.  Kafes, Sürgün Çocuklar ve Locke Lamora'nın Yalanları kendim için. Diğerleri kardeşim için. L.L.Yalanları serisini indirimlerden tamamlayıp öyle okumayı istiyorum. Şuan Son Kuşlar (Sait Faik Abasıyanık) kitabını okumaya niyetliyim. Asla Ayrılmayacağız (tık tık) kitabının ardından gerilime ara mı versem yoksa son gaz devam edip Kafes e mi başlasam bilemiyorum.Alttakiler ise okuoku indiriminden.

Eon kitabının (tık tık) devamı olan ikinci kitabı. Eon ı okuyalı uzun zaman oldu ama nasıl etkilediyse hala detaylarını hatırlıyorum. Devam kitabını indirimde görünce dayanamadım ve aldım.

Hayalevi Krallıkları serisini booktouber olan Eda Köksal ın videolarında övgüyle bahsettiğini  gördüm.  Sanırım altı kitaplık bir seri. İlk kitabını alıp bir ölçüp biçeyim dedim. Konusu gerçekten ilginç.
''Her odası macera ve sırlarla dolu tüyler ürpertici bir eve davetlisiniz! Küçük bir kasabaya taşınan King ailesi, onları bekleyen tehlikelerden tamamen habersizdir. Uzun zaman önce terk edilmiş bir eve yerleşmeleri, ailenin meraklı oğlu Xander ile kardeşi David'i harekete geçirir. Bu gizemli mekânı keşfe çıkan iki kardeş, yanyana kapıların dizili olduğu gizli bir hole ulaştıklarında kendilerini tahmin etmedikleri bir maceranın içinde bulurlar. Kapıların ardındaki her oda, onları evden uzaklaştırarak bambaşka zamanlara götürmektedir. Fakat aynı şey, o dünyalara ait olanlar için de geçerlidir; bu kapılar sayesinde onlar da eve girebilmektedir. Gizemli ve bilinmeyen diyarlardan gelen bir saldırganın, Xander ile David'in annesini kaçırmasıyla ortalık iyice karışır. Annelerini bulmak için her türlü tehlikeyi göze alan çocuklar, kendilerini zamanın ötesindeki ürkütücü ve bir o kadar da büyüleyici yerlerde bulurlar. Asıl macera şimdi başlayacaktır...''

Yavaş yavaş şiir kitaplarına yöneliyorum. Cemal Süreyya nın ve Turgut Uyarın birer kitabını aldım.


Sait Faik Abasıyanık dan bir kitap aldım. Dış kapağına eski ciltli kitapların görünümünü vermişler hoşuma gitti.

John Steinbeck den Fareler ve İnsanlar kitabını severek okumuştum. Finali beni bir hayli şaşırtsa da. Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar duydum. Bir de yazarın Gazap Üzümlerini merak ediyorum.



Parazit bir serinin ilk kitabı. Serilerin  tüm kitaplarını almadan önce ilk kitabı okuyup denemek istiyorum. İndirimde olduğundan Sonsuzluğun Sınırındayla beraber almak istedim.

Benden şimdilik bu kadar. Kitap siteleri çılgın indirimler yapmadığı sürece bu aylık ve bu yıllık bu kadar kitap yeter diyorum. Ocak - Şubat gibi bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Yeni yıl öncesi ortalık çekilişten geçilmiyor şu sıralar.






2 yorum:

  1. O natal já bate a nossa porta
    e o pouco dinheiro que me sobrou,
    talvez dê para uma Long Neck e um
    punhado de tremoços. Para cada gole
    uma semente para acompanhar, enquanto
    lembro de você que sempre vejo nesse
    belo blog.

    Feliz Natal.

    Estou seguindo o seu Blog.

    silvioafonso

    .

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...