6 Mart 2014 Perşembe

(Hush Hush #3) Sessizlik - Becca Fitzpatrick



Nora uyandığında mezarlıktadır.Oraya nasıl geldiğine dair hiçbirşey hatırlamaz.Polis sayesinde eve gittiğinde aylardır kayıp olduğunu öğrenir.Nefiller ve kovulmuş melekler hakkında hiçbir fikri yoktur.Unuttuğu aylara dair birşeyler hatırlamaya çalışan Nora, birşeylerin ters gittiğini kısa sürede fark eder. Sürekli halisülasyonlar görür, en azından o öyle zanneder.

Scottla tekrar karşılaşana kadar, hatırlamak adına ne kadar uğraşsada başarılı olamaz.Scott ona olan biten herşeyi anlatır.Başta inanmakta zorlanan Nora, bir süre sonra kabullenir.Annesi ve Hank in birlikte olduklarını öğrenmesi sonrası ipin ucunun kaçtığı noktadır.

Nora Scott ile birlikte Hankin neler planladığını öğrenmeye çalışırken bir yandan Jev ve Patch arasındaki bağlantıyı bulmaya çalışır.Ancak Hankin planları düşündüklerinden çok daha tehlikelidir.



Seri içinde beni en çok sıkan kitap buydu.Özellikle baş sayfalarında çok sıkıldım.Yinede ilerki bölümlerde düzelir umuduyla dişimi sıktım okudum.Pişman mıyım? Hayır.Yinede daha akıcı olabileceğini düşünüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...