15 Eylül 2013 Pazar

(Kitaplardan Alıntılar) İçinizdeki Dostu Keşfedin - Vehbi Vakkasoğlu




Kitabı okuyalı uzun zaman oldu. (çokta uzun değil, 1 ay kadar :) ) Alıntılayacağım kısımların resminide çekmiştim. Dedim şunlara bir el atayım yoksa unutulacaklar bir köşede. :)
Kitabın tanıtımı için tık tık


Üstteki alıntıya şöyle bi göz gezdirdikten sonra diyebilirim ki; bu kitabı ben mi yazdım acaba :P Tam olarak düşüncelerimi açıklıyor.
















Dostun tarifinin yapıldığı, özelliklerinin bir bir sıralandığı her satırda maveram ve göz önde bulunmayı sevmediği için ismini veremeyeceğim olan bir dostum düştü aklıma. :) Canım dostlarım benim umarım bende onara layık dost olabiliyorumdur :)





3 yorum:

  1. değişik bir kitapmış alıntılara bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Hem Mahçup hem mutlu oldum :) Asıl ben layıkmıyım guzu bidaha düşün,son kararın mı? :)

    YanıtlaSil
  3. İlk ve son kararım :) Bizde kararlar kolay kolay değişmez :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...