15 Şubat 2018 Perşembe

Ore Monogatari!! (Anime)






Çok sevimli bir anime ile yine karşınızdayım. Blog iyice anime bloğuna döndü bu aralar. :) Bu sıralar yoğun bir şekilde kitap okuyamıyorum.Deliryum serisinin son kitabı olan Requiem ve Yusuf Atılgan dan Aylak Adam ı okuyorum yavaş yavaş. Haftaya yoğunlığum azalacak muhtemelen. O vakit kitap okumaya yoğunlaşmayı düşünüyorum.


Animemize gelecek olursak;
Baş karakterimiz olan Takeo, bir liseli olarak iki metreye yakın boyu, kaslı ve iri vucuduyla standartların dışında bir görünüşe sahiptir. Bununla birlikte saflığı, iyi niyeti, doğruluktan şaşmaması, heyecanı, coşkusu, insanlara yardım etme hevesiyle güvenilir biri olduğundan yakınındakiler tarafından çokça sevilse de, kendisini tanımayan insanlarca ürkütücü olarak etiketlenmektedir. Aslında başkalarını etkilemek gibi bir niyeti de yoktur zaten. On yıldan fazla süredir tanıdığı ve en yakın arkadaşı olan Suna ise, yakışıklılığı ile kızların gönlünde taht kursa bile hiçbirine yüz vermez.


Bir gün zor durumdaki Yamato adındaki kızımıza yardıma koşan Takeo, ilk görüşte Yamato ya aşık olur. Lakin okul hayatı boyunca sevdiği her kızın Suna ya aşık olduğunun bilincinde olarak Yamato'nun da Suna ya aşık olduğunu varsayıp aralarını yapmaya çalışır. Envayi çeşit pastalar yapmakta üzerine rakip tanınmayan Yamato, aslında gönlünü Takeo ya kaptırmıştır. Biz ise Takeo nun kalın kafasıyla bunu fark etme sürecini, acemi sevgililerin komik hallerini ve Takeo nun pek çok kişinin yardımına koşuşunu izliyoruz. (Sözüm meclisten dışarı ama insan ister istemez nerde böyle erkekler diyor :) ) Suna nın bu ikiliye desteğini küçümsememek gerek. Bu olaylar ilk 3 bölümde olduğundan pekte spoiler sayılmaz.


Animenin ilk bir kaç bölümünü kapsayan bir de filmi var. Adı; My Love Story! Açıkçası animeyi daha çok sevdim. Ama bir göz atın derim.



(Resimler ve gifler alıntıdır.)

2 yorum:

  1. Animeler daha güzel oluyor zaten,yani bende pek filme çevrilmiş hallerini beğenemiyorum.Hoşuma gitti bi ara bakayım buna ben:)) Daha çok animeye lafımız yok,güzel oluyor böyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animelerde duygu geçişlerini abartılı yansıttıkları için daha eğlenceli oluyor. Japonlar genel olarak duygularını yansitamadiklarından filmlerden aynı tadı alamıyorum.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...