13 Ocak 2018 Cumartesi

2018 Kitap Okuma Planı








Büyülü Ayraç'ın 2018 okuma planını görünce bende bir tane hazırlayayım dedim.Çok iyi fikir okunacak kitapları kategorize etmek. Hiçbir zaman sınırlardan hoşlanmadım, Bu ay şu kitabı, şu kitabı ve şu kitabı okuyacağım demek fazlasıyla sınırlayıcı oluyor bana göre. Çoğunlukla o kitapları okuyamıyorum.Ama ben de kategorize edersem en azından hangi kitabı okuyacağıma karar verebilirim ve okuduklarımı rayına oturtabilirim. :)
Ayrıca bullet journal kullanmaya başladım bir kaç aydır. Haftalık planlamanın ardından okuduğum kitaplardan beğendiğim alıntıları yazıyorum. Aylık bu şekilde bir liste hazırlayıp en azından beş -altı kitabı kategoriye uygun şekilde okuyabilirim. :)


  • Bir şiir kitabı
  • Bir Türk yazar
  • Bir klasik
  • Bir seri devamı
  • Bir İngilizce kitap (hikaye kitabı yada manga)
  • Bir de İslami İlimlere dair bir kitap


Son iki aydır çok fazla kitap alışverişi yaptığım için bu yıl altın bir kuralım var;
Her yeni kitap almak istediğimde kitaplıktan iki kitap okuyacağım. Belkide bu sayıyı üç yapmalıyım. Böylece okunmayı bekleyen kitaplarım azalacak.

Umarım verimli bir yıl geçiririm.
Umarım verimli bir yıl geçiririz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...