14 Kasım 2017 Salı

Gekkan Shoju Nazaki-kun (Anime)



Bu anime başka anime.

22 bölümlük bir anime olup, 6 tane de special bölümü olan -ki special bölümler ikişer dakika- bu animemiz beni kırdı geçirdi. Öyle ahım şahım bir konusu yok, finali de eh işte ama o karakterler gecenin bir yarısı kahkahalar atmama sebep oldu.



Konumuza gelirsek:
Liseli kızımız(üstteki) sevdiği çocuğa duygularını itiraf edecekken, heyecandan "senin büyük bir hayranınım" diyince, oğlumuz hemen bir imza atıp verir kızımıza. Meğer oğlumuz bir mangakadır(manga yazarı) ve kızın bu sebeple hayranı olduğunu düşünür. Kızınızı evine davet eder ve manga çizimleri içi asistanlık yapmasını ister. 



İşler buraya kadar normal ama oğlumuz(üstte böcek öldüren şahıs) öyle bir odun ki, tek düşündüğü şey mangasındaki karakterler. İşi ilginç kılan ise her bölümde çoğalmaya başlayan yan karakterler.






Yakışıklı ve şımarık olduğu kadar utangaç bir playboy çakması,





Erkek Fatma diyebileceğimiz, patavatsız bir sınıf arkadaşı,




Erkekleri kıskandıracak kadar yakışıklı tiyatro kulübü üyesi bir KIZ, (mareşal gibi giyinmiş olan)




Yakışıklı kızımızla başedebilen yegane kişi olan tiyatro kulübü başkanı, (Yanda klüp başkanı ve yakışıklı kızımız) -bu ikiliye bayılıyorum-






Tamamen ilgili ve neredeyse ilgisiz editörler sizi gülme krizine sokacak.
Romantizm adına pek birşey beklemeyin ama eminim çok eğleneceksiniz. Her karakteri ayrı ayrı sevdim. Eğleneceğinize garanti veririm.
(Resimler ve gifler alıntıdır.)

4 yorum:

  1. Not aldım bunu eğlenceli bir şey izlemek isteyince izlerim komik olması romantik olmasından daha önemli benim için :) Yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğleneceğinize eminim. Resimlere baktıkça elimdeki kitabı bırakıp, tekrar izleyesim geliyor. 😁

      Sil
  2. bende tam izleyecek bir anime arıyordum sonu mutlu bitiyor mu bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler vermiş olmayayım, güzel bi finali var ama romantizm beklemek yerine eğlenmeye bakın, izledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...