19 Kasım 2017 Pazar

Bu Bizim Hikayemiz - Ashley Elston (Tanıtım ve Yorum)



Her şey River Burnunda avlanan beş zengin veletten biri olan Grant ın, hepsinin kullandığı bir silahla vurulmuş olarak arkadaşları tarafından bulunmasıyla başlıyor. Kimin vurduğu belli değil, silahta ise ölen arkadaşları da dahil hepsinin parmak izi var. Baş savcı River Burnu olayını sessizce halletmek niyetinde çünkü bu çocukların aileleri güçlü insanlar. Aynı zamanda ölen Grant ın ailesi de bir o kadar güçlü. Bildiğiniz "aşşağı tükürsem sakal, yukarı tükirsem bıyık" hesabı. Savcı, ne dostu küstürmek, ne de kuzuyu kestirmek istiyor. Bu nedenle en yaşlı savcı yardımcısına davayı devrediyor. Biz dava sürecini, başrol kızımız olan Kate in savcı yardımcısının yanında staj yapmasıyla onun gözlerinden okuyoruz. Dosyanın ayrıntılarını, alınan ifadeleri,ipuçlarını onunla birlikte öğreniyoruz.River Burnu veletleri okullarından kovuldukları için, başrol kızımızın lisesine transfer olunca işler ilginçleşiyor. Dahası öğreniyoruz ki, Kate aslında potansiyel şüpheli çocuklardan o kadar da bağımsız değilmiş. Ara ara River Burnu veletlerinden birinin gözünden, kim olduğunu bilmeden yaşadıklarını ve düşüncelerini okuyoruz. Kate in en çok guvendiği ve emin olduğu şeyler bir bir dökülmeye başladığında, bildiğini düşündüğü hiçbir şeyin güvenilirliği kalmıyor.



İlk çıktığından beri almak için sabırsızlanıyordum.  İndirime girince hemen aldım. Olay örgüsü öyle iyi işlenmiş ki, adrenalin duygusu bir türlü dinmiyor. Okurken elimden birakamadım.Öyle sürükleyici bir kitaptı ki... Bir akşam başladım, bıraktığımda 180 deydim. Karakterleri sevdim ve mahkeme süreciyle neler olduğunu bizim de karakterlerle öğreniyor olmamız çok hoşuma gitti. Bir ara dayanamayıp katil kim diye kitabın sonuna bakmak istedim ama zor tuttum kendimi. En çokta ara ara River Burnu veletlerinden birinin gözünden anlatiliyor ya, o kim çok merak ediyorum. Tahminim var ama muhtemelen yazar ters köşe yapacak, diye düşünerek Shep katil çıkarsa kafayı yerim diye düşündüm.Söylenecek çok fazla şey var ama spoiler vermek istemiyorum. Zaten kitap tanıtımlarını ilk 100 sayfayı okuyup yazıyorum, spoiler vermediğimi garanti etmek için. Ertasi akşam devam ettim ve saat  01.45 kitabı bitirdim. Müthişti. Yılın favorileri arasında yerini aldı. Oku oku da bu ay da indirimde. (12.90 fiyatı)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...