17 Ekim 2017 Salı

Kitap Alışverişi




Kitap Alışverişinde klasiklere devam ediyorum. Martı yayınlarının bu bez ciltli kitaplarını çok beğendim. Tabi ki, Yabancı yayınlarının yeni basımları çok daha hoş ama olsun. Okumak için doğru zamanı bekliyorum.



Andrew Brawley nin Sıradışı Hikayesi, ilk çıktığı andan beri konusuyla beni kıskıvrak yakalayan bir kitaptı. Çok ilginç bir konusu var.Direkt arka kapaktan alıntı yaparsam,


''Her şeyini kaybetmiş bir çocuğun, umudu hastane koridorlarında kovalamasının yürek burkan ama aynı zamanda umut vadeden sıcacık hikâyesi. Andrew Brawley, ailesinin geri kalanı gibi o gece ölmüş olmalıydı. Anne ve babası ölmüştü, kız kardeşi de ama kendisi kurtulmuştu. Şimdi hastanede yaşıyor, kafeteryada çalışıyor, hemşirelerle takılıp kimsenin kullanmadığı malzeme dolaplarında uyuyor. O, neredeyse görünmez, geçmişinden, suçluluk duygusundan ve onu bulmaya çalışanlardan saklanıyor. Bir tek, yarattığı süper kahraman Hasta F'nin dünyasında teselli bulabiliyor. Sonra bir gün hastaneye vücudunun yarısı, nefret dolu sınıf arkadaşları tarafından yakılmış bir çocuk geliyor. Onun acısı Drew'yu adeta çekiyor, onda umudu, mutluluğu görüyor. Hastanenin ötesinde, acı dolu geçmişlerinden uzak bir geleceği. Ancak Drew hayatın asla bu kadar kolay olmadığını biliyor, kurtuluş için önce ölümle yüzleşmesi ve yaptıklarının bedelini ödemesi, nasıl biri olduğu gerçeğini açıklayarak geleceğe dair tüm şansını riske atması gerekiyor... ?''



Gece Evi vampir-dedektiflik üzerine bir kitap.( Zannediyordum ki, okuyunca vampirlere dair hiçbir şey olmadığını farkettim. Gece diyince direkt vampir geliyo insanın aklına.) Buram buram aksiyon kokuyor. Cadı Avcısı, serinin ikinci kitabı olan Kral Katilini geçen alışverişimde almıştım. Bu ay ilk kitap indirime girince onu da aldım. seri kaç kitaptan oluşuyor bilmiyorum. Bilen varsa yazsın lütfen. 




Renkli Göğün Altında sıcak bir dostluk romanı.Alıp almamakta kararsızdım ama bir baktım ki kargonun içinde. Demek ki, içimden ''al al al'' diye haykıran taraf ağır bastı. Soldakiler ise yiğenim için aldığım çok tatlı hikaye kitapları. Her kitap alışverişinde birer ikişer alıp seriyi tamamlamaya çalışıyorum.




Kabuk Adam hakkında çok fazla övgü duyduğum bir kitaptı. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz. Antabus ise bir önceki alışverişimden. Ne diye bu postta diyorsanız, şöyleki, kitap bana baskı hatasıyla geldi. İçinden otuz küsür sayfası eksikti. Hemen mail attım okuoku ya. Geri yolladım yenisini yolladılar bana. Alış veriş kargomla aynı anda geldiği için kendisini bir de bu postta misafir edeyim dedim.




Eğer ki, instagramdan beni takip ediyor iseniz, bildiğiniz üzere geçen ay okuduğum Murat Menteş ten Dublörün Dilemması kitabı hakkında o kadar çok alıntı yaptım ki (Dublörün Dilemması alıntılar) muhtemelen hepi topu 200 olmayan takipçim bıktı artık bu kitabı görmekten. Hemen bir kitabını alayım dedim ve şiir kitabını aldım Murat Menteşin. Şöyle bir karıştırdım hoşuma gitti.Ama aynı şeyi Özdemir Asaf için söyleyemicem. Kısa ve bir kaç kelimelik şiirler pek benlik değil. Daha derin, daha koyu, daha yoruma açık, her satırından farklı manalar çıkarılabilecek şiirleri seviyorum. Gerçi elime alıp baştan sona okumadım henüz. Beklentim düşük. Yine de bu sebeple belki de beni şaşırtır ne dersiniz?



Son iki kitabın yazarı ise bildiğiniz gibi Evrenin Ötesi Üçlemesi serisinin yazarı olan Beth Revis. O seri fazla popüler olmasa da, okuyan herkes tarafından beğenilen bir seri. seriyi almamamın tek sebebi dış kapaklarını beğenmiyor olmam. Ama bu iki kitabının konusu gerçekten ilgi çekici.

4 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın, imrendim! ^_^ Üstelik çeşit çeşitler! İyi okumalar o halde! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oku oku indirimleri sağolsun. :)

      Sil
  2. Evrenin Ötesi serisini okumalısın bence. Kapakları boşver, içindeki macera çok harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin Ötesi üçlemesini uzun zamandır almaya niyetliyim ama pek ''aman kitabın kapağı güzel olsun'' diye tutturanlardan olmasam da, o kapaklar gerçekten itici. Yine de mutlaka alınacaklar listesinde.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...