21 Eylül 2014 Pazar

(Melez Sözleşmeleri #5) Avcı - Jennifer L. Armentrout





Alex in çektiği acılar anlatılamaz.Sonuçta Ares le dövüştü ve kendine bile itiraf edemese bile o an ölmek istedi. Heryerde Aresi görüyor. Çektiği tüm acıyı Sethinde hissettiğini biliyor ama Sethin hala sesini çıkarması Alexi çileden çıkarıyor.
Ve bir gün Seth ön kapıda bitiyor. Hem de Lucianla birlikte. Alex Sethe güvenmiyor ama planladıkları o çok saçma şeyi gerçekleştirmek için ona ihtiyacı var.
Dünyadaki kaos büyürken, daha büyük bir kaosa sebep olabilecek olan bir Titanı serbest bırakıyorlar. İşler hiçte kolay değil.



Kısa bir tanıtım yaptım çünkü final beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.

Bol spoiler ve eleştiri;

Koşarken taşa takılmak gibi bu.
O kadar büyük hayal kırıklığına uğradım ki. Mutlu son olsun diye uğraşılmış sadece. Bana fazlasıyla gereksiz geldi bu final. Alex ölse bu kadar hayal kırıklığı yaşamazdım. Hatta daha beteri, Aiden, Alexin babası, Seth ve Alexin sevdiği ne kadar kişi varsa hepsi ölseydi ve alex bunalımlara girseydi bu kadar hayal kırıklığı yaşamazdım.

Bütün iplerin birleştiği tek nokta olan Ares-Alex kapışması o kadar çabuk oldu bittiki, hiçbirşey anlamadım. Çok çabuk ve kolayca halletti. Ben en azından Aidenin veya Alexin babasının işe dahil olacağını düşünüyordum. Alexin babasıyla karşılaşması çok hoş olsada, sonrasında babasından haber alamadığı için yetersizdi. Bilmiyorum yazmak istemiyorum daha fazla. Bu final beni hayata küstürdü :(

Kitaba Alex- Ateş kapışmasına kadar 5 puan vermek istiyorum ve veriyorum.



Ama bu final benim için 3 bile değil.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...