11 Ağustos 2014 Pazartesi

Kitap Siparişi (Geldiii)





Bir kaç gün önce verdiğim kitap siparişi sonunda bugün elime ulaştı :D

Açlık Oyunları serisini çoktan okudum ama kitaplığımda bulunsun istedim.
Kuralsız, Uyumsuz serisinin ikinci kitabı.Okudum ama seri eksik kalsın istemedim.
Sonsuza Dek, Beni Seç serisinin son kitabı. Meraktan çatlıyorum. Hemen okumam gerek. Forever Team Maxon!!!
5. Dalga, blog turlarında tanıtımını takip ettiğim ve herkesin bayıldığı, bu yüzden dayanamayıp aldığım kitaptır kendisi.
Elif Gibi Sevmek, bu kitaptan alıntılara mutlaka rastlamışsınızdır. Öyle içten öyle yumuşak ki! (Pekala itiraf ediyorum.Adı Elif olan her okur gibi bende bu kitap bana yazılmış gibi bir duyguya kapıldım :P )  Edebi yazıları sevdiğimi, hatta şiir yazıp başka bir blogda paylaştığımı bilen bilir. Tam benlik  bi kitap. Bir de Kahraman Tazeoğlu'nun kitaplarından bir kaçını kitaplığıma eklersem çok daha mesuudd olacağım :D



Bu alışveriş ile Uyumsuz ve Beni Seç serisini tamamlamış oldum :D




2 yorum:

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...